FAQ

Har du spørgsmål? Vi kender det godt og derfor har vi samlet nogle af de spørgsmål vi hører oftest. Måske findes dit svar her og ellers er du altid velkommen til at kontakte os

Alle vores medarbejdere har adgang til mail og intranet. Er det ikke rigeligt?

Ekko App er ikke en erstatning, men det er et middel til at nå medarbejderne med komprimeret og vigtig information, som er relevant for den enkelte.

Tit har medarbejderen slet ikke haft tid til at kigge på intranettet i løbet af dagen. Med Ekko App får de informationen komprimeret - så har de altid mulighed for at gå ind og læse mere på intranettet.

Mange medarbejdere får så mange mails og lange mails i løbet af en dag, at det er naturligt at sortere lidt i det i løbet af dagen.

Erfaring viser at Ekko App lige så tit tjekkes på vej til og fra job eller hjemme i sofaen. Fordi den er sjov og motiverende at tjekke.

Vores medarbejdere har ikke en firmatelefon. Hvad gør vi så?

Erfaringer viser nemlig at medarbejderne helst vil have Ekko App ned på deres egen smartphone, hvor de har alle de andre apps, som de løbende tjekker.

Og med det motiverenede pointsystem og muligheden for at vidensudveksle og prale lidt på væggen, bliver Ekko App lige så naturligt for dine medarbejdere at tjekke dagligt som Facebook, Twitter og Instragram!

Det ser smart ud, men medarbejderne skal jo arbejde og ikke sidde og swipe hele tiden. Hvad er jeres erfaringer med det?

Ekko App kan tilgås hvor som helst og når som helst.

Den har vi hørt før og vi tager det som et kompliment, når I som virksomhed kan se, at dette kan gå hen og blive en succes hos medarbejderne.

Vores erfaringer er, at Ekko App bliver brugt på samme måde, som man bruger andre sociale medier. De bliver lige tjekket en gang i mellem (det kender du sikkert fra dig selv). I gennemsnit tjekker en bruger Ekko App 4,7 gange om dagen.

Det interessante er også, at den bliver tjekket ligeså meget udenfor arbejdstiden som i arbejdstiden. På vej til og fra job eller hjemme i sofaen, hvor vi lige tjekker Facebook, Instragram og så Min Ekko Firma App.

Det betyder jo at I som virksomhed kommer ud i et helt andet omfang end tidligere til medarbejderne. Og de vælger selv at tilgå den, for det er motiverende for dem. De skal lige se om der er nye ting i appen, som gør at de kan optjene point. Eller de skal lige se hvad kollegaen har svaret på deres indlæg på væggen.

Det er jo en ren win win situation! :-)

Giver Ekko App ikke bare en masse merarbejde?

Det kan gøres meget simpelt.

Ekko App er ikke udviklet til lange romaner. Faktisk er det et værktøj, som gør det muligt at komme ud med et kort og enkelt budskab, Dine medarbejdere kan altid læse mere om emnet på intranettet eller andetsteds, hvis de har behov for at vide mere.

Derudover gør vi det muligt at opdateringen kan foretages af flere administratorer. Således kan flere tage ansvar.

Slutteligt: Det tager 1 minut at oprette en nyhed, det tager 5 minutter at oprette en quiz, det tager 5 minutter at oprette en survey. Bare en servicemeddelelse :-)

Jeg tror ikke, at det der med point er måden hos os. Vi vil gerne bare sikre os, at medarbejderne har læst og forstået budskabet. Kan man det?

Ja, det kan man godt. I bestemmer nemlig selv, om medarbejderen optjener point eller ej. Hvis ikke, får de mulighed for at swipe en "læst og forstået" knap. Så snart de har swipet, kan du se det i Ekko Updater.

Vi vil dog ikke undlade at fortælle at vores erfaring er, at ligegyldig hvilke medarbejdere du har ansat, så virker og motiverer pointsystemet. Mennesker er vi alle så vant til konkurrencer online, enten på sociale medier eller andre steder, at det er naturligt for os. Og hvem vil ikke gerne have en lille gulerod i hverdagen, og følge lidt med i om jeg er foran chefen!

Vi laver allerede en medarbejderundersøgelse 1 gang årligt, så er det ikke dobbeltarbejde?

Ikke nødvendigvis.

Mange bruger nemlig Ekko App til små hurtige medarbejderundersøgelser. Ved at spørge tit, har I som virksomhed hele tiden mulighed for at rette ind og forbedre.

Og når medarbejderne får point for at være med, og muligheden for at blive fremhævet som månedens medarbejder, ja, så behøver du slet ikke rykke for svar, som du måske plejer?

Hvordan får jeg indhold i Ekko App?

Direkte i din browser. ToEkko stiler Ekko Updater til rådighed, så du simpelt kan vedligeholde og oprette nyt indhold til Ekko App. Du logger simpelthen blot på systemet med brugernavn og password.

I Ekko Updater har du desuden mulighed for at trække statistik. Du kan se hvem der har læst og hvem der ikke har læst information, point, svar og meget mere.

Er Ekko App endnu et IT-projekt?

Slet ikke. Ekko App er en standard applikation, plug and play, som parameteropsættes til din virksomhed. Den hostes og vedligeholdes af ToEkko, så du skal ikke installere noget på din server.

De administratorer, som du ønsker skal kunne oprette indhold, opretter dette i det meget simple administrationssystem Ekko Updater direkte i en browser.

Her kan du oprette indhold, se statistik, oprette og lukke adgang for brugere og meget mere.

Vores best practise implementering gør det muligt at komme igang i løbet af 1 måned.

Hvis du vil, kan vi sagtens gøre det til et IT projekt, og få det til at hænge sammen med alle andre systemer i din virksomhed. Det tager bare så laaaaang tid inden I så kan komme igang og det koster så maaaaange penge i forhold til den meget lille værdi det vil give jer.

Ønsker I at udveksle data kan vi altid gøre det via webservices.

Det ser dyrt ud. Hvad koster det?

Du kan komme billigt i gang. Ekko App er bygget på en standardløsning, som kan parameteropsættes. Det betyder for vores kunder, at vi ikke skal udvikle den dybe tallerken hver gang, og ikke mindst at vi kan holde priserne nede!

Du betaler en pris pr. medarbejder pr. måned, baseret på hvor mange af modulerne du ønsker med i løsningen. Og naturligvis en etableringsomkostning som dækker analyse, opsætning, instruktion m.v. - igen alt efter hvor mange moduler du ønsker med.

Uforpligtende tilbud fås ved henvendelse til på 20 75 75 35.

Ekko App logo

ToEcho ApS

The Camp

Klausdalsbrovej 53

2750 Ballerup

ToEcho ApS

© 2018