Ekko App: Click to go to frontpage

Arbejdsmiljø og intern kommunikation gjort simpelt

Bygge og anlægsbranchens medarbejder app

CG Jensen mobil app glade bygge medarbejdere

"App'en har digitaliseret væsentlige arbejdsgange og givet vores interne kommunikation et markant løft! Det har været særdeles værdiskabende for os."

Fire hjelme byggeplads app smartphone

En app som kender jeres udfordringer

Vi digitaliserer mange af jeres opgaver til mobilen, for at optimere drift hos den enkelte medarbejder med en brugervenlig løsning. Vores mission er at skabe et sikkert og veltrivende arbejdsmiljø på arbejdspladsen. App'en kan:

  • Få kommunikation ud i alle led – også de timelønnede!

  • Træne medarbejdere onsite med E-learning

  • Digitalisere alle dokumenter fra skurvognen

  • Styrke et godt arbejdsmiljø og fællesskab

Intern kommunikation app pile like byggeplads vogne

Nem intern kommunikation

Den simple og effektive måde at kommunikere på

Ekko app er designet til at kommunikere effektivt med alle i virksomheden og skabe rammerne for stigende medarbejderengagement. Når en nyhed er læst eller forstået, giver app'en dig feedback og overblik over kommunikationsprocessen. Med app'en kan du:

  • Nå ud til alle i virksomheden - også de timelønnede!

  • Se hvem som har læst, sende påmindelser og lave tjekspørgsmål

  • Bruge motiverende point-system og styrke fællesskabet

Bygge medarbejder mobil træning i hånden app screenshot E-learning sikkerhed

Træn medarbejderne med E-Learning

Bevar de stærke kompetencer

Træn dine medarbejdere der hvor de er. Brug app'en til at få nye medarbejdere hurtigere ind i arbejdet eller tjek om de gamle medarbejdere stadig kan huske det de skal. Få et overblik over hvem som er med, og skab sund konkurrence mellem kollegaer.

  • Effektiv Onboarding

  • Træningsvideoer og sikkerhedsquiz

  • Certificering til nye medarbejdere

  • Øget engagement med point-system

Mobil app risikovurdering sikkerhed byggeplads

Gør det nemt at lave risikovurderinger

Til en effektiv risikostyring

Ingen grund til at springe en risikovurdering over, før projektet igangsættes. Spar tid på at skulle udfylde papir med kuglepen eller finde den nærmeste PC, imens mængden af opgaver vokser.

Ved at digitalisere risikovurderingen i et brugervenligt format, bliver den meget hurtigere at fuldføre og nemmere at dele med de rigtige mennesker.

Bygge medarbejder med hjelm app dokument byggepladsplan

Saml dokumenter, håndbøger og datablade

Spar turen til skurvognen

Saml alle nødvendige dokumenter ét sted. Lige i lommen på medarbejderen.

Giv hurtig adgang til vigtig viden, uden at sende medarbejderen ned i skurvognen eller skifte de gamle ringbind derinde.

Hav brugsanvisninger og sikkerhedsdatablade klar på farten, og spar medarbejderen for unødvendige risici. Læg også personalehåndbogen ind i app’en, så det altid er nemt at finde svar på spørgsmål vedrørende arbejdspolitikker og virksomhedens værdier.

App screenshot nærved ulykke bygge anlæg medarbejdere på stilads

Registrer nærved ulykker

Uden papir og kuglepen

Alle medarbejdere kan registrere og indrapportere en nærved hændelse på 2 min. Uden at skulle lede efter den nærmeste ansvarlige som har tid, eller udfylde med papir og kuglepen.

Når nærved hændelsen er udfyldt i app'en, bliver den automatisk sendt til de udvalgte personer, der derefter behandler sagen. Ved samtidig at dele hændelserne i app’en, kan alle i virksomheden lære af hinanden og undgå ulykker i fremtiden.

værktøjsstyring screenshot app løftevogn

Et fælles værktøj til værktøjsstyring

Så alle kan hjælpes ad med at spare tid

Spar hinanden for en masse spildtid og reducer svind af værktøj. Ved at bruge app'en til at registrere hvem der bruger værktøj, og hvor det befinder sig, så sparer den næste tid på søge efter det.

I app'en får du et nemt overblik hvor tingene er. Det er et simpelt system, som er hurtigt at få adgang til og lige så hurtigt at bruge.

Bygge medarbejder sidder med hammer app screenshot køb arbejdstøj

Begivenheder, registrering og meget mere!

Udnyt mange flere muligheder

App'en er udviklet til at håndtere mere endnu. Hvis du er interesseret i at bruge den til andet, så er der en chance for, at den allerede kan det. Fx kan du også bruge den til:

  • Begivenheder og arrangementer

  • Tilmelding til kurser

  • Køb af arbejdstøj, inventar og præmier

  • MUS samtaler

  • Ferieregistrering

Logoer på bygge og anlæg virksomheder som har arbejdsmiljø Ekko app

Du er i godt selskab

Vores løsning er allerede en del af arbejdsmiljøet i bygge og anlægsbranchen.

+60 virksomheder bruger Ekko app dagligt, til intern kommunikation og øget sikkerhed.

Vi er medlem af

App'en er en kombination af mange forskellige værktøjer

Ekko app har et bredt sprektrum af funktioner. Ud fra vores samarbejdspartnere og kunders erfaringer, har vi sammensat de vigtigste moduler til at skabe et sundt og sikkert arbejdsmiljø til bygge og anlægsbranchen.

  • Nyheder og Kommunikation

    Del interne nyheder, informationer og kommuniker dagligt med medarbejderne. Alle indlæg kan segmenteres målrettet til de relevante afdelinger og personer.

  • Social og Chat

    Medarbejdere kan ligge billeder og indlæg op, kommentere og like. Lav chatgrupper til faglig kommunikation i afdelingerne. Styrk fællesskabet.

  • Rapportering

    Medarbejdere kan rapportere fejl og mangler, nærved ulykker, kvalitetskontrol og sikre procesdokumentation. Et uundværligt værktøj for at optimere forebyggelse af uheld.

  • Nærved hændelses registrering

    Registrere og del nærved ulykker, så alle kan forebygge, at der kan ske en arbejdsulykke.

  • Dokumenthåndtering

    Nem adgang for medarbejdere til alle brugsanvisninger, procedure og personalehåndbog.

  • Risikovurdering

    Opret risikovurderinger/sags APV’er og få hurtigt overblik over risici ved de enkelte arbejdsopgaver.

  • APV

    Kortlægning af arbejdsmiljø på arbejdspladsen. Hvor er der problemer? Hvem rammer de? Gør det hurtigere og oftere, når nødvendigt.

  • Mønsterrundering

    Oprette tjeklister til mønsterrundering, sikkerhedsrundering eller arbejdsmiljørundering. Del dem hurtigt til alle parter.

  • Træn og uddannelse

    Medarbejdere kan træne i dagligdagen og få certificeringer. Lav videoer, test, quizzer og challenges i løbet af hverdagen. Mulighederne er mange og effekten er høj.

  • Bestil

    Medarbejdere kan bestille arbejdstøj, frokost, ferie og varer, mv. Lad evt. medarbejderne bruge optjente point fra app'en, til at bestille sine egne præmier, og øg motivation yderligere.

  • Tilmeld begivenheder

    Opret begivenheder og interne kurser. Lad medarbejderne tilmelde sig i app'en.

  • Del gode ideer

    Lad medarbejdere komme med gode idéer og skab en idé bank for alle.

  • Checklister

    Til daglige processer, sikkerhedsprocedure og kvalitetskontrol. Segmentér efter ansvarlig.

  • Kontakt til alle

    Kontaktoplysninger på alle medarbejdere, med billede. Gør det nemt at søge efter medarbejdere og nøglepersoner.

Hvordan skræddersyes app'en til min virksomhed?

  • Modulerne kan struktureres og omplaceres løbende efter behov.

  • Hvert felt kan omdøbes, så det passer til jeres interne kommunikation.

  • Komplet kontrol over indhold, med mulighed for 3. parts integrationer.

Hvordan kommer man i gang?

Vi giver selvfølgelig løbende råd om hvordan i holder app'en relevant og engagerende for jeres projekt og medarbejdere.

På blot 2 timer bliver udvalgte medarbejdere uddannet til, at foretage alle relevante opdateringer i backend systemet, og i jeres nye medarbejder app.