Ekko App: Click to go to frontpage

Arbejdsmiljø og kommunikation gjort simpelt

Bygge og anlægsbranchens medarbejder app

Logoer på bygge og anlæg virksomheder som har arbejdsmiljø Ekko app

Vi er branchens førende medarbejder app

En nem og simpel kommunikationsplatform.

Anvendt af +80 virksomheder. Hver dag.

CG Jensen mobil app glade bygge medarbejdere

"App'en har digitaliseret væsentlige arbejdsgange og givet vores interne kommunikation et markant løft! Det har været særdeles værdiskabende for os."

Stine Monrad Kollerup Kommunikationschef CG Jensen logo

Arbejdsmiljø app produktblad nærved ulykker kommunikation

Hent medarbejder app produktblad

Arbejdsmiljø app for bygge og anlægsvirksomheder

En app som kender jeres udfordringer

Når det kommer til kommunikation, sikkerhed og fællesskab.

Vi gør arbejdet nemt hos den enkelte medarbejder, lige meget hvor de befinder sig.

Ekko app er designet til, at være simpel at anvende og giver adgang til den information medarbejderen skal bruge, dér hvor de er. App'en kan bl.a.:

  • Få kommunikation ud i alle led – også de timelønnede!

  • Give adgang til dokumenter, håndbøger og instruktioner

  • Registrere og dokumentere nærved ulykker, værktøj og materialer

  • Udføre APV'er og risikovurderinger

  • Onboarde, træne og certificere med video og quiz

  • Styrke det sociale og motivere med point-system

App nyheder på byggepladsen til effektiv intern kommunikation

Fælles kommunikationsplatform

Nem og hurtig besked på alle områder

Ekko app er designet til at kommunikere mellem ledelsen, funktionærer og de timelønnede, og skabe rammerne for stigende medarbejderengagement.

Når en nyhed er læst eller forstået, giver app'en dig feedback og overblik over kommunikationsprocessen.

  • Nå direkte ud til alle i virksomheden - også de timelønnede!

  • Segmenter modtagere og bekæmp information overload

  • Se hvem der har læst, send påmindelser og sæt tjekspørgsmål

Bygge medarbejder med hjelm app dokument byggepladsplan

Gør information lettilgængelig

Og spar turen forbi kontoret og skurvognen

Saml alle nødvendige dokumenter ét sted og brug under 30 sek. på at finde det rette dokument. Appen gør det nemt at navigere rundt i, og sparer medarbejderen for spildtid og fejl.

Giv hurtig adgang til vigtig viden, uden at skulle sende medarbejderen ned i skurvognen eller opdatere alle de gamle ringbind.

  • Personalehåndbog

  • Instruktioner

  • Sikkerhedsdatablade

  • Registreringsattester

  • Mødereferater

App screenshot nærved ulykke bygge anlæg medarbejdere på stilads

Rapporteringssystem for medarbejderne

Gør det nemt at registrere og dokumentere

Giv medarbejderne værktøjet til, at indrapportere tingene, der hvor de er, uden at afbryde arbejdet.

App'en giver direkte besked til de rigtige mennesker, der skal følge op på hændelser, materialer og efterspørgsler. Bl.a. kan app'en rapportere:

  • Registrering af nærved hændelser

  • Registrering af ulykke

  • Værktøjsreservering

  • Registrer ferieønsker

  • Sygemelding

  • Køb af arbejdstøj, materialer, mv.

Mobil app APV sikkerhed byggeplads

Gør det nemt at lave APV og risikovurderinger

Til effektiv og dokumenteret risikostyring

Spar tid på at skulle udfylde papir med kuglepen eller finde den nærmeste PC, imens mængden af opgaver vokser.

Ved at digitalisere risikovurderingen i et brugervenligt format, bliver den meget hurtigere at fuldføre og nemmere at dele med de rigtige mennesker.

  • Virksomheds APV

  • Sags-APV

  • Kemisk APV

Begivenheder og arrangementer

Gør det nemt at tilmelde sig

Opret begivenheder og promover dem i appen. Spar tid på administration, opfølgninger og koordinering.

Hold styr på tilmeldinger og orienter kollegaerne på ændringer i planen, uden at skulle tage fat, i den enkelte.

  • Begivenheder og arrangementer

  • Kurser og træning

  • Ferieregistrering

  • MUS-samtaler

Bygge medarbejder mobil træning i hånden app screenshot E-learning sikkerhed

Onboarding og træning

Støt sikkerhedstræningen og vidensdeling

Brug appen til at onboarde både funktionærer og deltids medarbejdere, og træn dem der hvor de er.

Støt læring med video og quiz, og følg med i hver medarbejders proces. Styrk den interne vidensdeling og få trænet de gode kompetencer.

  • Onboarding der hvor de er

  • Træningsvideoer og sikkerhedsquiz

  • Certificering til nye medarbejdere

  • Dokumentér sikkerhedstræningen

App'en er en kombination af mange forskellige værktøjer

Ekko app har et bredt sprektrum af funktioner. Ud fra vores samarbejdspartnere og kunders erfaringer, har vi sammensat de vigtigste moduler til at skabe et sundt og sikkert arbejdsmiljø til bygge og anlægsbranchen.

  • Nyheder og Kommunikation

    Del interne nyheder, informationer og kommuniker dagligt med medarbejderne. Alle indlæg kan segmenteres målrettet til de relevante afdelinger og personer.

  • Social og Chat

    Medarbejdere kan ligge billeder og indlæg op, kommentere og like. Lav chatgrupper til faglig kommunikation i afdelingerne. Styrk fællesskabet.

  • Rapportering

    Medarbejdere kan rapportere fejl og mangler, nærved ulykker, kvalitetskontrol og sikre procesdokumentation. Et uundværligt værktøj for at optimere forebyggelse af uheld.

  • Nærved hændelses registrering

    Registrere og del nærved ulykker, så alle kan forebygge, at der kan ske en arbejdsulykke.

  • Dokumenthåndtering

    Nem adgang for medarbejdere til alle brugsanvisninger, procedure og personalehåndbog.

  • Risikovurdering

    Opret risikovurderinger/sags APV’er og få hurtigt overblik over risici ved de enkelte arbejdsopgaver.

  • APV

    Kortlægning af arbejdsmiljø på arbejdspladsen. Hvor er der problemer? Hvem rammer de? Gør det hurtigere og oftere, når nødvendigt.

  • Mønsterrundering

    Oprette tjeklister til mønsterrundering, sikkerhedsrundering eller arbejdsmiljørundering. Del dem hurtigt til alle parter.

  • Træn og uddannelse

    Medarbejdere kan træne i dagligdagen og få certificeringer. Lav videoer, test, quizzer og challenges i løbet af hverdagen. Mulighederne er mange og effekten er høj.

  • Bestil

    Medarbejdere kan bestille arbejdstøj, frokost, ferie og varer, mv. Lad evt. medarbejderne bruge optjente point fra app'en, til at bestille sine egne præmier, og øg motivation yderligere.

  • Tilmeld begivenheder

    Opret begivenheder og interne kurser. Lad medarbejderne tilmelde sig i app'en.

  • Del gode ideer

    Lad medarbejdere komme med gode idéer og skab en idé bank for alle.

  • Checklister

    Til daglige processer, sikkerhedsprocedure og kvalitetskontrol. Segmentér efter ansvarlig.

  • Kontakt til alle

    Kontaktoplysninger på alle medarbejdere, med billede. Gør det nemt at søge efter medarbejdere og nøglepersoner.

Hvordan skræddersyes app'en til min virksomhed?

  • Modulerne kan struktureres og omplaceres løbende efter behov.

  • Hvert felt kan omdøbes, så det passer til jeres interne kommunikation.

  • Komplet kontrol over indhold, med mulighed for 3. parts integrationer.

Hvordan kommer man i gang?

1.

Først laves der en kort analyse på jeres behov og kommunikationsstruktur.

2.

Så sender vi en skræddersyet demo, som i kan teste af internt.

3.

Ud fra jeres oplevelse med demoen, laver v en fælles vurdering af hvordan den endelige version skal se ud.


Der gives løbende support på hvordan i holder app'en relevant og engagerende for jeres projekt og medarbejdere.

På blot 2 timer bliver udvalgte medarbejdere uddannet til, at foretage alle relevante opdateringer i backend systemet og i jeres nye medarbejder app.