/
Tilmelding
Tilmelding
Kender du udfordringerne?
❌ Manglende tilmeldinger
❌ Tidskrævende opfølgninger
❌ Administration af spørgsmål og præferencer
❌ Kommunikere ændringer i planen
Med Tilmeldingsmodulet kan du
🔊 Registrere sin tilmelding med ét klik
☝️ Lave effektive opfølgninger til dem, der mangler at tilmelde sig
📊 Nemt administrere spørgsmål og tilvalg
🤳 Kommunikere direkte til de tilmeldte
Arrangørens tunge arbejde
Julefrokost. Sikkerhedskursus. Sommerfest. DHL-stafet. Det er ofte en større opgave at arrangere begivenheder for hele arbejdspladsen. Udover selve planlægningen af selve begivenheden, ligger der et stort administrativt arbejde i at få alle med.
Begivenheden skal promoveres og alle tilmeldinger skal registreres, før det bliver en succes. Der skal også løbende laves opfølgninger til dem, der mangler at registrere deres svar. Der kan også være spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen fx omkring madpræferencer, allergier, tøjstørrelser, mødetid, gruppefordeling osv. Desuden kan det være relevant at kunne kommunikere til de tilmeldte op til selve dagen for afholdensen af begivenheden.
Det er ikke altid effektivt nok at administrere hele kommunikationen omkring en begivenhed ved hjælp af opslagstavle, e-mails og excel-ark.
Effektiv promovering og tilmelding
Undgå at spilde tid på alle mulige kanaler og opret begivenheden i medarbejder appen. Her bliver den promoveret direkte ud til alle. Medarbejderen kan læse alt om begivenheden i Tilmeldingsmodulet og registrere sin tilmelding med ét klik.
Som arrangør kan du følge med i, hvem der har tilmeldt sig og hvem, der mangler. Med få klik kan arrangører sende en SMS-påmindelse til alle dem, der mangler at svare, og det sparer vedkommende for en masse tidskrævende opfølgning.
Planlæg i stedet hvilke dage, du vil sende påmindelser og lad systemet sørge for, at de relevante medarbejdere modtager en påmindelse.
Få styr på spørgsmål og registrer præferencer
Er der behov for at få svar på nogle spørgsmål fra medarbejderen i forbindelse med deres registrering, kan du oprette tjekspørgsmål der dukker op, når de tilmelder sig.
Tjekspørgsmål kan fx omhandle allergier, tilvalg eller ønsker til begivenheden. Besvarelserne er lette overskue i administratorsystemet, hvor du bl.a. kan eksportere dataen til .csv-fil.
Arrangørens tunge arbejde
Julefrokost. Sikkerhedskursus. Sommerfest. DHL-stafet. Det er ofte en større opgave at arrangere begivenheder for hele arbejdspladsen. Udover selve planlægningen af selve begivenheden, ligger der et stort administrativt arbejde i at få alle med.
Begivenheden skal promoveres og alle tilmeldinger skal registreres, før det bliver en succes. Der skal også løbende laves opfølgninger til dem, der mangler at registrere deres svar. Der kan også være spørgsmål i forbindelse med tilmeldingen fx omkring madpræferencer, allergier, tøjstørrelser, mødetid, gruppefordeling osv. Desuden kan det være relevant at kunne kommunikere til de tilmeldte op til selve dagen for afholdensen af begivenheden.
Det er ikke altid effektivt nok at administrere hele kommunikationen omkring en begivenhed ved hjælp af opslagstavle, e-mails og excel-ark.
Effektiv promovering og tilmelding
Undgå at spilde tid på alle mulige kanaler og opret begivenheden i medarbejder appen. Her bliver den promoveret direkte ud til alle. Medarbejderen kan læse alt om begivenheden i Tilmeldingsmodulet og registrere sin tilmelding med ét klik.
Som arrangør kan du følge med i, hvem der har tilmeldt sig og hvem, der mangler. Med få klik kan arrangører sende en SMS-påmindelse til alle dem, der mangler at svare, og det sparer vedkommende for en masse tidskrævende opfølgning.
Planlæg i stedet hvilke dage, du vil sende påmindelser og lad systemet sørge for, at de relevante medarbejdere modtager en påmindelse.
Få styr på spørgsmål og registrer præferencer
Er der behov for at få svar på nogle spørgsmål fra medarbejderen i forbindelse med deres registrering, kan du oprette tjekspørgsmål der dukker op, når de tilmelder sig.
Tjekspørgsmål kan fx omhandle allergier, tilvalg eller ønsker til begivenheden. Besvarelserne er lette overskue i administratorsystemet, hvor du bl.a. kan eksportere dataen til .csv-fil.