/
Partneren
Christina Borreschmidt
Kreativ ansvarlig
Christina Borreschmidt, kreativ ansvarlig hos Partneren, fortæller hvilke nøgleværdier deres medarbejder app styrker i den daglige arbejdsgang, og i særdeleshed vigtigheden af effektiv og hurtig kommunikation for medarbejderne, når de er ude hos kunden.
Rengøringsfirmaet Partneren bruger deres medarbejder app til at skabe færre led mellem store medarbejdergrupper og til at fostre nærværet til samtlige ansatte.
Hvordan bruger I jeres medarbejder app til at kommunikere internt?
Vi kommunikerer med to formål i den interne kommunikation:
Det praktiske og informative - hvor vi videregiver vigtig og nødvendig information mellem medarbejdergrupper, som arbejder over større distancer eller i forskellige tidsrum. Her hjælper app’ en til, at vi kan løse vores arbejdsopgaver bedst muligt.
Det sociale - som vi også vægter højt, hvor vi fortæller og sparrer om daglige arbejdsprocesser, mulige fremtidige tiltag og inddrager hinanden i vores fælles arbejdsliv.
For en virksomhed som os, hvor vi er få medarbejdere samlet ad gangen, er det guld værd at have en medarbejder app som kommunikationskanal! App'en får den nødvendige information ud til alle medarbejdere, både i og udenfor arbejdstiden, og binder os sammen på tværs af afdelinger i en ellers travl hverdag.
App'en har også vist sig at være et rigtig godt pitch for at tiltrække nye kunder. App’en forsikrer vores kunder i, at vi er effektive, når det handler om vidensdeling og sparring på tværs af medarbejdergrupper.
Hvordan ser I, at app’en har forbedret kommunikationen mellem medarbejdergrupper?
Vi manglede et kommunikativt værktøj, som vi kunne tage med os rundt hos kunder og tilgå hele tiden, så vi nemt og hurtigt kunne videregive nødvendig information til hinanden indenfor få sekunder.
Med omkring 300 medarbejdere, der arbejder adspredt ,har vi et behov for at kunne nå ud til alle, der hvor de er. Til dagligt er vi omkring 10 ansatte fast på hovedkontoret, og så har vi også en del serviceledere, som har deres dagligdag ude hos vores respektive kunder, og som kører rundt mellem de forskellige arbejdspladser. Vores serviceledere er på farten og sidder ikke bag en skærm og tjekker e-mails, så der bruger vi app’en til at effektivisere kommunikationen over større distancer og på tværs af medarbejdergrupper.
Vi samler det hele ét sted, for alle medarbejdere. Det er både instruktionsvideoer, vejledning, træning og sparring. Det styrker samarbejdskraften og kvaliteten af vores arbejde trods store distancer i hverdagen.
Hvordan har app’en været med til at styrke jeres kerneværdier og forretning?
En af vores kerneværdier i firmaet er at være nærværende, både i forhold til vores kunder og blandt vores medarbejdere. Vi har rigtigt meget fokus på at skabe en god kultur og et godt arbejdsmiljø for alle medarbejder. Og der er app’en et rigtig godt redskab! Den samler og inkluderer os alle sammen på en platform, som alle nemt kan bruge i hverdagen.
Vi er mange mobile medarbejdere, som ikke har deres daglige gang på kontoret, men med vores medarbejder app formår vi alligevel at skabe nærvær og et tættere bånd til hinanden på en simpel, effektiv og underholdende måde.
Vi ser også app’en som et godt supplerende værktøj til onboarding, da nye medarbejdere således bl.a. kan læse nærmere om organisationen, de kan se instruktionsvideoer af arbejdsopgaver og så kan de sætte ansigt på deres kollegaer.
Vi er rigtig mange medarbejdere, som synes, det er sjovt og givende at dele billeder med hinanden. Vores serviceledere er gode til at lægge billeder op af steder, hvor medarbejderen har gjort en ekstra indsats. På den måde motiveres og anerkendes hver enkelte medarbejder for sit grundige arbejde.
Vores medarbejder app giver os muligheden for at inspirere hinanden, og for løbende at udvikle vores kompetencer på samtlige arbejdsområder.
Rengøringsfirmaet Partneren bruger deres medarbejder app til at skabe færre led mellem store medarbejdergrupper og til at fostre nærværet til samtlige ansatte.
Hvordan bruger I jeres medarbejder app til at kommunikere internt?
Vi kommunikerer med to formål i den interne kommunikation:
Det praktiske og informative - hvor vi videregiver vigtig og nødvendig information mellem medarbejdergrupper, som arbejder over større distancer eller i forskellige tidsrum. Her hjælper app’ en til, at vi kan løse vores arbejdsopgaver bedst muligt.
Det sociale - som vi også vægter højt, hvor vi fortæller og sparrer om daglige arbejdsprocesser, mulige fremtidige tiltag og inddrager hinanden i vores fælles arbejdsliv.
For en virksomhed som os, hvor vi er få medarbejdere samlet ad gangen, er det guld værd at have en medarbejder app som kommunikationskanal! App'en får den nødvendige information ud til alle medarbejdere, både i og udenfor arbejdstiden, og binder os sammen på tværs af afdelinger i en ellers travl hverdag.
App'en har også vist sig at være et rigtig godt pitch for at tiltrække nye kunder. App’en forsikrer vores kunder i, at vi er effektive, når det handler om vidensdeling og sparring på tværs af medarbejdergrupper.
Hvordan ser I, at app’en har forbedret kommunikationen mellem medarbejdergrupper?
Vi manglede et kommunikativt værktøj, som vi kunne tage med os rundt hos kunder og tilgå hele tiden, så vi nemt og hurtigt kunne videregive nødvendig information til hinanden indenfor få sekunder.
Med omkring 300 medarbejdere, der arbejder adspredt ,har vi et behov for at kunne nå ud til alle, der hvor de er. Til dagligt er vi omkring 10 ansatte fast på hovedkontoret, og så har vi også en del serviceledere, som har deres dagligdag ude hos vores respektive kunder, og som kører rundt mellem de forskellige arbejdspladser. Vores serviceledere er på farten og sidder ikke bag en skærm og tjekker e-mails, så der bruger vi app’en til at effektivisere kommunikationen over større distancer og på tværs af medarbejdergrupper.
Vi samler det hele ét sted, for alle medarbejdere. Det er både instruktionsvideoer, vejledning, træning og sparring. Det styrker samarbejdskraften og kvaliteten af vores arbejde trods store distancer i hverdagen.
Hvordan har app’en været med til at styrke jeres kerneværdier og forretning?
En af vores kerneværdier i firmaet er at være nærværende, både i forhold til vores kunder og blandt vores medarbejdere. Vi har rigtigt meget fokus på at skabe en god kultur og et godt arbejdsmiljø for alle medarbejder. Og der er app’en et rigtig godt redskab! Den samler og inkluderer os alle sammen på en platform, som alle nemt kan bruge i hverdagen.
Vi er mange mobile medarbejdere, som ikke har deres daglige gang på kontoret, men med vores medarbejder app formår vi alligevel at skabe nærvær og et tættere bånd til hinanden på en simpel, effektiv og underholdende måde.
Vi ser også app’en som et godt supplerende værktøj til onboarding, da nye medarbejdere således bl.a. kan læse nærmere om organisationen, de kan se instruktionsvideoer af arbejdsopgaver og så kan de sætte ansigt på deres kollegaer.
Vi er rigtig mange medarbejdere, som synes, det er sjovt og givende at dele billeder med hinanden. Vores serviceledere er gode til at lægge billeder op af steder, hvor medarbejderen har gjort en ekstra indsats. På den måde motiveres og anerkendes hver enkelte medarbejder for sit grundige arbejde.
Vores medarbejder app giver os muligheden for at inspirere hinanden, og for løbende at udvikle vores kompetencer på samtlige arbejdsområder.