top of page

Om os

En dedikeret sparring og samarbejdspartner, der hjælper dig med at få mest ud af din medarbejder app

Med Ekko app bliver kommunikationen med dine medarbejdere enkel og effektiv. Siden 2016 har vi leveret medarbejder apps til en lang række virksomheder inden for brancherne hotel, rengøring, bygge og anlæg, detail, kontor og logistik.

Med Ekko app har vores kunder opnået:

  • At dele nyheder i minuttet frem for i kvartalet

  • At digitalisere flere interne processer og derved spare både timer og ressourcer

  • At medarbejdere tjekker interne nyheder 3 gange om dagen frem for 1 gang om ugen

  • At få løst supportsager på 30 min frem for at vente 4 dage

Hvis du bliver kunde hos Ekko app, får du en samarbejdspartner, der hjælper dig til at få mest ud af din medarbejder app. Vi har en masse erfaring i, hvordan du kommer godt i gang med at engagere dine medarbejdere på jeres nye medarbejder app. Vi er også en teknisk virksomhed med stærke digitale ressourcer internt. Så når du vil have hjælp, løser vi det med det samme.

I Ekko app vægter vi arbejdsglæde højt, fordi glade medarbejdere yder den bedste service. Vi er 100% dedikerede til at gøre hverdagen bedre og har altid fokus på at fejre både små og store successer.

Holdet bag

Vi er et passioneret hold, der brænder for det, vi laver. Med os får I ikke kun en medarbejder app. I får også en samarbejdspartner, der er med Jer hele vejen. Mød teamet her.

Henrik Jensen

CEO & Founder

Natascha Hansen

Customer Success Manager

Maria Jagielska

Customer Support

Betül Dal

Marketing medarbejder

Jens Hartfelt

Udvikler Lead

Sofie

Udvikler

Ole Behnam

Trusted Advisor

Kathrine Bærentzen

Customer Success

Johan Hansen

Marketing Manager

Isabella Rodas

Business Developer

Steven Gordon

Udvikler

Michael Mollerup Skov

Trusted Advisor

Rikke Hartfelt

Customer Support Manager

Melina Jørgensen

Marketing medarbejder

Mette Kilic

Business Developer

Rasmus Povlsen

Udvikler

Vores kunder

Vores Historie

Ekko app er bygget på Henrik Jensens mange års arbejde med at udvikle avancerede kommunikationsløsninger, der er lette at anvende for alle. I dag videreudvikles Ekko app i tæt dialog med vores kunder for at sikre, at Ekko app bliver ved med at være den mest foretrukne kommunikationskanal til at uddanne, motivere og øge samhørigheden blandt medarbejdere, lige meget hvor de arbejder og befinder sig.

Ledige stillinger 

Er du vores nye Sales Development Representative? 

Er du klar til at tage dit salgstalent til næste niveau og være med til at forbedre virksomhedernes interne kommunikation som også øger engagement og trivsel? I Ekko app leder vi efter en energisk og ambitiøs Sales Development Representative (SDR), der vil være med til at tage Ekko app til nye højder. 

Søg stillingen på Linkedin

bottom of page